Pradžia
lt
en

Klientų aptarnavimas

Naudokitės elektroninių paklausimų forma „Klauskite – atsakome“ ir jums bus atsakyta jūsų nurodytu el. paštu.


Klientų aptarnavimas
Savitarnos svetainė


Klientų aptarnavimo centrai:

1-asis klientų aptarnavimo centras
Smolensko g. 12, 03200 Vilnius
Aptarnauja Naujamiesčio, Naujininkų, Naujosios Vilnios, Pašilaičių, Rasų, Senamiesčio seniūnijas ir dalį Vilkpėdės seniūnijos (Vandentiekio g., Gerosios Vilties g., Savanorių pr.)

Faks. (8 5) 266 7043

2-asis klientų aptarnavimo centras
Elektrinės g. 2, 03150 Vilnius
Aptarnauja Grigiškių, Justiniškių, Karoliniškių, Lazdynų, Pilaitės, Vilkpėdės, Viršuliškių, Žvėryno, Žemųjų Panerių seniūnijas, taip pat Bukčius, Kirtimus, Salininkus, Trakų Vokę.

Faks. (8 5) 266 7443

3-iasis klientų aptarnavimo centras
Ateities g. 12A, 08303 Vilnius
Aptarnauja Antakalnio, Baltupių, Dvarčionių, Fabijoniškių, Šeškinės, Šnipiškių, Verkių, Žirmūnų seniūnijas.

Faks. (8 5) 266 7550

Darbo laikas: pirmadieniais ketvirtadieniais 7.30–16.30 val., penktadieniais 7.30–15.30 val.

 

AB Vilniaus šilumos tinklų klientų aptarnavimo tel. 1840*

Skambinant iš užsienio informacija teikiama tel. + 370 5 236 1030* arba el. paštu info@chc.lt

 

*Pokalbiai trumpuoju numeriu 1840 iš mobiliojo ryšio operatorių Bitė, Tele2 ir Telia numerių yra apmokestinami 0,09 Eur/min. tarifu. Skambinant iš Telia fiksuotojo numerio taikomas 0,04 Eur vienkartinis sujungimo mokestis, o skambutis apmokestinamas 0,08 Eur/min. tarifu. Skambučių kainos iš kitų (nepaminėtų) operatorių numerių teiraukitės savo ryšio operatorių.
*Skambinant ilguoju numeriu + 370 5 236 1030 minutės kaina yra tokia pati, kaip skambinant į Telia fiksuotojo ryšio tinklą. Šiuo numeriu galite susisiekti tiek būdami Lietuvoje, tiek ir už jos ribų.